زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند
سرخط خبرها

هشدار زرد هواشناسی | احتمال بارش برف دوباره در خراسان رضوی از بعد از ظهر امروز، ۲۵ دی ماه

  • کد خبر: ۱۴۵۵۱۶
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
هشدار زرد هواشناسی | احتمال بارش برف دوباره در خراسان رضوی از بعد از ظهر امروز، ۲۵ دی ماه
بر اساس هشدار اداره هواشناسی خراسان رضوی احتمال بارش برف از بعد از ظهر امروز در غالب نقاط استان خواهیم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از بعد از ظهر امروز ۲۵ دی ماه، با نفوذ امواج ناپایدار تراز میانی جوی به استان خراسان رضوی شاهد شروع بارش (غالبا به‌شکل برف) از نواحی غربی استان خواهیم بود که به‌تدریج بیشتر نقاط استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

بر اساس هشدار اداره هواشناسی استان، این ناپایداری جوی تا فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. 

بارش برف همراه با یخ‌زدگی و لغزندگی معابر و محور‌ها در برخی نقاط همراه با کولاک خواهد بود. تشکیل مه و کاهش دید در بیشتر محور‌های استان و احتمال اخلال در سیستم حمل‌ونقل استان را نیز خواهیم داشت.

یحیی قائنی‌پور، رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی، توصیه کرد: مدیریت در منابع انرژی و در‌نظ‌رگرفتن تمهیدات لازم دررباره تأمین سوخت، جلوگیری از سرما‌زدگی و خسارت به محصولات کشاورزی و باغی، همچنین تنظیم دمای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و دامداری‌ها الزامی است. همچنین شهروندان و هم‌استانی‌ها از تردد غیر‌ضروری در محورهای استان اجتناب و از صعود به ارتفاعات استان خودداری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->